Forum gildi Czcicieli Soca Strona Gwna
  FAQ  Szukaj  Uytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  Zaloguj 

jak idziecie na poród to zainwestujcie w kawę i bombonierk

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum gildi Czcicieli Soca Strona Gwna -> Ogoszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Autor Wiadomo
Juukla
Guru'haLegiones Satani
Guru'haLegiones Satani



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 751
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 8:46, 11 Kwi 2014 Temat postu: jak idziecie na poród to zainwestujcie w kawę i bombonierk

o tu [link widoczny dla zalogowanych] sobie sprzwdź rozmiar
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie podjelam jeszcze decyzji bo caly czas sie zastanawiam. Ćwiczenia wspomagają i przyspieszają metabolizm.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cześć jest tu ktoś?????????????
Wazne by twoje decyzje byly podjete spokojnie, bez negatywnych emocji.
przerosłe, czyli wypukłe i pofałdowane.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo dlugo zwlekalem z decyzja o rezygnacji, teraz kiedy juz mnie w tej firmie nie ma, widze jak bardzo trafna decyzje podjalem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie chciałabym żebyś zraniła samą siebie. [link widoczny dla zalogowanych] GRATIS !!!..................................
Czy jest tu jeszcze autorka? [link widoczny dla zalogowanych] rodyta-soleckujawski/340488?nlp=&CID=PL_CRM_96_0_0_0&utm_sou rce=Deal_general_newsletter&utm_medium=All_Cities&ut kiedy wybierasz sie na ten kurs do koszalina albo kiedy masz zamiar? przez jeden krotki maraton(okolo 20km) chudniesz 3-4kg a nikt nie kaze od razu tyle biegac. ja już drugi raz podchodze do 6w i tym razem zamierzam dotrwać do końca dziś miałam 6 dzień i jest OK [link widoczny dla zalogowanych]
Po nim przesypiam dobre 7 - 8 godzin jak dziecko. wiec nawet jak cos bedzie nie tak w pracy to przynajmniej spedzicie miesiac razem...; Wiem z doswiadczenia ze doktor jest osobą o duzej kulturze osobistej i nie wydaje mi sie ze nie mozna wypracowac kompromisu w momencie niezadowolenia. Nie jednemu psu Burek na imie!!! Zgadzam się z marleenką co do tej refundacji. rzelu trochę jeszcze na mokre włosy... Pozdrawiam cieplutko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam serdecznie

Co do tego ze 2 litry ciezko ida...skads to znam, mi za pierwszym razem tylko 1 litr, mialam wrazenie ze nie ma wiecej miejsca, drugi raz 1,5l,
[link widoczny dla zalogowanych]
ja uprawiam aerobik od roku i nic... dosłownie chwile i już mam prawie całe nogi czerwone..
Obsługa miła, naprawdę, serdeczna i dokształca czy ktoś chce czy nie, to plus., ale..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kiedyś chodziłam do tej Anny i byłam b. [link widoczny dla zalogowanych] mowicie o efektach...a le jakie o sa efekty????
Jaką maścią smarujesz? ile zapłaciłaś za zabieg sama zastanawiam sie nad tym zabiegiem u tego doktora wysłałam do niego pytanie ale jeszcze mi nie odpisał gdzie on pracuje bo tu nic nie pisze pozatym ze mozna sie za darmoche skonsultowaćwww.bebeauty.pl napisz cos wiecej super, własnie o cos takiego mi chodzilo i nawet nie jest tak drogo, jak przypuszczalam, jeszcze raz dzieki!!! Nie wszyscy rumuni czy chinczycy sa brudni i kradna! ja mam książeczkę kilka lat i nigdy nie mialam zadnych badac. [link widoczny dla zalogowanych]
z włosów do ramion zostały mi włosy 12 mm, to było jakieś 5 lat temu teraz mam znowu do ramion i jakoś nie są grubsze i mocniejsze..choć mam naturalne włosy niefarbowane to i tak są takie jak były kiedyś i przekłułam sobie pępek yeahhh! W restauracji tlum ludzi a ja krzycze na caly glos ze rodze i zeby po meza zadzwonili. musisz się zapytać w gabinecie kosmetycznym Czyli zeby sie wykazac tym ze masz prace,lub jestes na studiach,lub masz cos co cie trzyma w danym kraju. To nawet dobrze, bo zawsze usypiałam przez cały dzień z niskim cukrem i niskim ciśnieniem Mam 21 lat wiec chyba juz znalazlam swojego ginekologa, a do kobiety nigdy juz nie pojde.
tel.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Im ktoś mniej umie angielskie tym bardziej jest pewny siebie.
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak ktoś jest mądrzejszy i ma lepsze metody od klamer i naturalnej ,żeby nie zniekształciły paznokcia i dały efekt pozbycia się uporczywego bólu i nie wrastania paznokcia to czekam na nowsze metody tylko bez metody wycinania ale takich które nie deformują paznokcia ani palca czekam z utęsknieniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Do wyboru mialam, cześciowy paraliż, tak zwany blok całej prawej nogi w sumie od biodra aż po palce..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Każdy organizm inaczej spala zbędny tłuszcz.

tak,wiem z wlasnego doswiadczenia, no i widzialelem jak zachowuja sie w ludzie w takich sytuacjach.zreszta kto wytzryma 6 miesiecy ... [link widoczny dla zalogowanych] Robiłam kolczyka w pepku dosyc dawno,ale niestety przebijała mi go koleżanka i został źle zrobiony, bo bylo wzięte za mało skóry i on tak jakby sie rozerwał.
awitaminozą; Czesze tylko po umyciu, i nakładam na nie wgniatajac we włosy żel do stylizajci z Avonu. ja dzisiaj rozrobilam dwa rozjaśniacze garniera i co? - ciałko zrobi się ładniejsze, i wogole to dobrze ci sie goi czy sa jakies problemy?? [link widoczny dla zalogowanych]
Więc pogoda (...) W czym ty w ogole jesteś lepsza od takiej która lubi modnie wyglądać??? ale znudzila mnie ta szostka:/ hahaha Postaraj sie tej kawy nie pic.............jak dasz rade.Nie jest dobre na glodowce. Nie sądzę że jest w Ciąży ale życie pokaże. Nos kręconej to najładniejsze dzieło chirurga, jakie kiedykolwiek widziałam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] ,id1.html są nprawdę bardzo dobre i nie drogie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej dzw!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wracając do głodówki, każdy robi to co czuje i uważa za słuszne, wiec powodzenia w tym co robisz......
[link widoczny dla zalogowanych]
Dlatego bardzo szybciutko przeszlo Lekarz przepisal mi antybiotyk SUMAMED i GYNALGIN.
miałam już dwa razy wycinany paznokieć (klinowo) i znów to samo..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kolejnych dwóch szykuje się do zwolnienia, więc Tomeczkowi będzie ciepło.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Myślałam aby stosować szamponetki i czekać aż włosy odrosną(włosy dość długie), obawiam się jednak, że znów nie utrafię z kolorem i wyjdzie mi np. [link widoczny dla zalogowanych] zdjęcia dzieciaków super, muszę się zebrać i też coś wysłać
Jego mamusia dzwonila do niego ostatnio coraz czesciej i to nawet pijana po nocach , a ja dyskretnie zaproponowalam by jej numer zablokowal i odzwanial kiedy ma ochote tylko zeby ona nas nie budzila i taka afera z tego wyszla ze sie ze mna rozwodz, czy ja jakas nienormalna jestem czy po tylu latach wazniejszy powinien byc spokuj w domu i my na piewszym miejscu, czyli zona i male dzieci a nie mamusia. Twierdzi że muszę mieć coś nagrabione i zmora mnie męczy hi hi hi. gegu mam nadzieje ze nie pijesz piwka ŻYWIEC ?????? nie oszukiwac kobiet pragnacych sexu. Pounds/Kilograms Weight - waga, wybierz w kg i wpisz swoją [link widoczny dla zalogowanych]
Pamiętaj jednak, że twój organizm może reagować na bodźce gwałtowniej niż zwykle. Wystarczy jedno ała a Pani od razu zwraca na to uwage Jest na prawde ok a przy tym podkreslam ceny sa jak najbardziej ok. jeden w gornym rogu przy oknie, drugi natomiast przy parapecie, zaledwie, 70 cm od mojej glowy! nie mam na codzień czasu, żeby modelować sobie fryzurę, więc nie chciałam niczego skomplikowanego, a on nie dość, że dobrał mi rewelacyjne cięcie, to jeszcze nie mam najmniejszego problemu z porannym układaniem włosów polecam! to niech dalej podrywa. Dla mnie też bez makijażu wygląda super. no to prawda...ale pierscionek jest OCHYDNY jak mozna cos takiego dac kobiecie, wyglada jak z odpustu wcale go nie widac bleeee
Ale te krosty zmieniły moją psychikę.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ponadto składniki te lepiej ze sobą współpracują np.
Dla mnie jest sztandarową głupią blondynką z Ameryki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum gildi Czcicieli Soca Strona Gwna -> Ogoszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin